technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde eşimin yakında doğum günü. Yakında baba olacağımı da düşünerek fujifilm instax mini 9 aldım henüz vermedim ama güzel bir hediye olduğunu düşünüyorum.
Güzel ama video kamerada çok işe yarıyor bebek olunca aklında bulunsun, tavsiye ederim.