Evet gerek var, şöyle düşün r10da moderatör olmasa herşeyi admin yürütüp takip edebilirmi ?
Sen muhtarın ne iş yaptığını bilmiyor olabilirsin ancak onunda görevine göre sürekli yapmış olduğu rutin işlemler vardır.
Eniştem yaklaşık 10 yıl muhtarlık yaptı.Kendi iş yerinin camına xxx mahallesi muhtarı diye bir tabela astı ve yıllarca ekstra birşey yapmadı.Bir kişiye aylık ortalama 2000 TL verilip karşılığı devlet tarafından alınıyor ise eyvallah fakat ayda yılda bir işi düşenin işi görülüyorsa bunun gereksiz olduğunu düşünüyorum.