Evet gerek var, şöyle düşün r10da moderatör olmasa herşeyi admin yürütüp takip edebilirmi ?
Sen muhtarın ne iş yaptığını bilmiyor olabilirsin ancak onunda görevine göre sürekli yapmış olduğu rutin işlemler vardır.