Benimde yaşım 26 hayatım boyunca 1 kere gittim oda 10 saniyelik bir işlemdi gereksiz bencede.
Zaten artık e-devlet üzerinden halloluyor herşey.Şimdi internetten baktım maaşları 1915 TL'imiş.Bunun yanında kesin işi düşenden kağıt masrafı..cart curt diye para da alıyorlardır...