Merhabalar,biraz önce memurlar nette gördüğüm bir anketi sizlere sormak istedim.Büyükşehir'lerde muhtara gerek var mı sizce? Şahsen benim yaşım 26 ve muhtarlığa bir işimin düştüğünü hatırlamıyorum..Aldıkları maaş ne kadar bilmiyorum fakat 100 TL de olsa boşa verilen bir ücret değil mi?