kilitlenmesi, temelsiz savunmalarla saçma sapan yerlere gitmesinden iyidir.
dinlemeyi bilmeyen, dinlediğini anlamaya çalışma gayretini zerre göstermeden sadece cevap verme telaşında olduğumuz sürece böyle devam edip gidecek
Aslında burası büyük bir topluluk. Nasıl ki php vs konularında sorular soruluyorsa din konusunda da sorulmalı. Fakat sorunumuz php konusuna sadece ehil kişiler cevap verirken din ile ilgili sorulara ateistler bile cevap veriyor. Alanın değilse susup öğrenmeye çalışmayı bilmiyoruz
Bu biraz da konu sahibinin konuyu ele alış tarzı, laf sokma çabası ve mesajlardaki durumların seviyesini kontrol etmesine bağlı.
Ama 1 tane dengesini kaybetmiş biri çat diye yorum yaparsa o konu kilitlenir...
Bkz: Böyle bir konuda hiçbir sorun yaşamadık. (kilitlenmesini ben istedim.)
https://www.r10.net/sorum-var/197927...pan-nedir.html