Aslında sözlük scripti piyasada büyük bir açık. Birçok kişi güzel scriptler kuruyor ama 600-700 liraya satış yapıyor. Ben bu fiyatlara hayatta alamam, yalan yok.
Öyle güzel bir scripti 100 liraya lisanslayıp (şifreleyip) satışını yapsa, sürümden daha çok kazanacağını düşünüyorum. Tabii bu naçizane fikrim, siz nasıl düşünürsünüz bilemem.