Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba iyi forumlar,
1 haftadan beri Muhammet hocam bana bir firma için önemli olan marka tescili için gerçekten çok yardımcı olmuştur. Kendi uğraşlarım ile halledemediğim halde kendisinin sayesinde işin üstesinden geldik.
ve bu saye de çok kral bir abiye sahip oldum
Teşekkürler @WebxGroup;
EyvAllah güzel kardeşim Ne zaman istersen yazman yeterli. Elimden geldiğince yardımcı olurum seve seve.

arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamcığazın kendinden başka herkese faydası dokunmuştur. gıyabında çok iyi insandır. Rabbim yolunu bahtını işlerini açık etsin.
Güzel yorumun için sana da ayrıca teşekkür ederim @arenpi; . Rabbim hepimizin yolunu bahtını işlerini açık eder inşallah.

Kalın sağlıcakla.