@Bias08;
Oyun oynamıyormuşsunuz. Şimdi gördüm.
Ki oyun oynasanız bile attığım monitör sizin işinizi fazlasıyla görür.
https://www.incehesap.com/aoc-q3279v...-fiyati-38065/
Fotoğraflarda görüntüğü gibi kenar çerçeveleri o kadar kalın değil:
Video'su için tıkla.
AOC Q3279VWF modeli çok yakın arkadaşlarımın kullandığı bir monitör.
Oyun da oynuyorlar.
Arkadaşlarımızın bir çoğu 4K - 144Hz monitörler atmış. Tamam gayet güzel hoş ama bunu mantık çerçevesinde değerlendirelim gelin;
Tam 4K çözünürlükte, 144 FPS alabilmek için über seviye donanımlara gerek var. 2080Ti tek başına 144FPS'yi veremez. 7500-8000TL tek başına bir ekran kartı ve 144FPS'yi alamıyorsun, 144HZ Monitör kullanıyorsun.
Size yollamış olduğum monitör ile diğerleri arasında 1700TL gibi devasa bir fark var hemen hemen.
Buyurun işlemcinizi alın bu paraya...
i5-9600k 3.7 GHz Turbo ile 4.6 GHz
6 çekirdek 6 izlek toplamda 12 çekirdeklik gayet iyi bir işlemci.
Hem de 9. yani son nesil bir işlemci.
Monitör için ayırmış olduğunuz bütçeye orta/üst segment bir işlemci + monitör aldınız. Şimdi sadece işlemci alacağınız paraya daha iyi bir grafik kartı alın.
Monitör dahil 6000-7000 civarına harika birşey yakalanır.
2500-3000TL'yi monitöre çıkartan birisi bana kalsa 10K altı makine kullanmamalı çünkü o monitör bir işe yaramayacak.