AlfaKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim konuyu açtık diye boş mu sanıyorsun bizi. Ben sadece bir adet güzel TBM'li sitemden günlük senin bu TR siten kadar reklam tıklaması alıyorum. (ekran görüntüsü atabilirim) Evet zarardasın çünkü iki sitende de tıklama sayısı çok düşük. Ben eleştiri olarak demedim. Farkında ol diye dedim. İyi çalışmalar.
Arkadas 1k hitte 20 tık demiş. Tıklama orani %2 yapıyor. Sizce kaç olmalı? Ingilizce bir site adsense ekranı atabilir misiniz son 30 günlük merak ettim sizde kaç?😊