Sana burada her şeyimi açıklasam yada size, evimi basacak adamlar dolar çevremde. O yüzden zarardayım.
Kardeşim konuyu açtık diye boş mu sanıyorsun bizi. Ben
sadece bir adet güzel TBM'li sitemden günlük senin bu TR siten kadar reklam tıklaması alıyorum.

(ekran görüntüsü atabilirim) Evet zarardasın çünkü iki sitende de tıklama sayısı çok düşük. Ben eleştiri olarak demedim. Farkında ol diye dedim.

İyi çalışmalar.
Dün gece saat 00:00 dan sonra TBM 0,20 lerde başladı ve gün sonu itibari ile TBM 0,11

. Gecenin başlamasını sabırsızlıkla bekliyorum

zira yüzümün güldüğü tek zaman
Sektör nedir hocam. İnşallah hep yükselir.