Merhaba, sürekli olarak çalıştığım müşterimden ödeme konusunda sıkıntı yaşıyorum. Western union ile göndermeye çalıştığında gönderdiği ücretin yarısı kadar işlem ücreti alınıyor orada. Daha kolay ve ucuz bir yolla nasıl ödeme alabilirim? Yardımcı olacak varsa sevinirim.