Adsense reklamına tıkladığınızda bu para reklam verenin cebinden gidiyor. Yani bilerek tıklattırıp adamın beklediği müşteri tıklaması yerine sahte tıklama oluyor. Bu da kul hakkı, bunu bilmeyipte bu forumda olmanız da ayrı bir ironi...
Forumlar bilmediğimizi öğrenmek için var, sizin bunu bilmiyor olmanız da ayrı bir ironi