O zaman ek sıkıntı yoktur, bar çalışır durumda 1,5 larda olursa kaçırma durumu da durur çok dert değil.
Basınç bildiğim kadarıyla çalışırken yükselir, 7-8 yıldır kendimin ve kuzenlerin kombilerini kendim tamir ediyorum, bu standart bir durum diye biliyorum.
Tamirci değilim ama, bozuk olsa hepimizde bozuk olması gerekirdi ama, her türlü sorunu çözüp aynı şekilde kullanmaya devam ediyoruz.
Basınç çok yükselince su kaçırmış sadece, bence başka bir sorun yok. Az daha düşük tutun, kaçırmalarda durur.