Hocam o su bence basınçtan değil, başka bildiğiniz arıza var mı su dışında?
Sanki üst kısımda birşeyler gevşek ya da basınç 3 civarı olduğu için aralardan kaçırıyor gibi.
Su ısıtmama, arızaya geçme vs. durumu dışında sorun var mı?

Tahliye kısmından damla damla atar ama sizinki yükselince başka aralıklardan da kaçırmış gibi.
Damlama dışında kombinizde sorun var mı?