Hocam o basınç fazla gelirse suyu damla damla atar. ( normaldir )

1,5 civarı yaparsanız kapalıyken, çalışır durumda 2,5 lara tırmanır, tüm peteklerden havasını alırsanız 2 civarında durur, kaçırmayı da keser...