Valla bendede demirdöküm kombi var bin pişmanım hiç memnun deilim açıkcası. sürekli bir sıkıntısı mevcut. Evi aldıgımda vardı. Kendim almış olsaydım vaillant alırdım. Geçmiş olsun. Yetkili servis cagırmanızı oneririm. yan sanayi firmalar ile iş yapmayın daha berbat ediyorlar.