Evet arkadaşlar kombi sıkıntılı. Marka model Demirdöküm milenyum plus.

1) Suyun basıncı çok dengesiz. Kullanmadan önce suyun basıncı 1.5 bar iken kullanırken (kalorifer veya sıcak su kullanımı) 3.0 bar a kadar yükseliyor. Petekten su azaltarak basıncı düşürmek zorunda kalıyoruz. (Genleşme tankı arızalı diye düşünüyorum.)

Ufak bir not düşeyim. Sorun mu bilmiyorum ama çıkan sıcak su gaz kokuyor.


2) Alt kısmından (sanırım emniyet ventilinin oradan) su damlıyor. Fotoğrafını ekledim. (Bu sorunda da arızalı olan emniyet ventili diye düşünüyorum)





Durum bu şekilde. Sıkıntı nelerden kaynaklanıyor olabilir? Usta çağırmadan önce danışmak istedim. Ayrıca İstanbul Avrupa tarafından (özellikle Zeytinburnu civarı) usta veya servis önerisi olan varsa güzel olur.