Herşey önümüzdeki şu 2 hafta içinde belli olur bence hocam. Umarum fazla bir düşüş yaşamayız. en azından ben şuan eski TBM ye göre %30 düşüşe razıyım. Ama bu %50 den fazla düşüş can sıkıyor.
Her iki kazançta da zararlısınız haberiniz var mı?
Sana burada her şeyimi açıklasam yada size, evimi basacak adamlar dolar çevremde. O yüzden zarardayım.