lanet bir durum içinden çıkamadım bende varsa yapabilen anlatırsa seviniriz.

Edit: Araçlar kısmından tam moda geçip kampanyaları silip tekrar kampanya oluşturduğumuzda geçiş yapmış oluyoruz.