Arkadaşlar, hala ingilizce site neden açmıyorsunuz anlamıyorum

Bugün bir tıkdan sadece 6 tl gelmiş

Zaten 0.95 kuruş altında tbm yok bende. Bırakın şu türkçeleri... gerçekten bırakın..
tıklama az olduktan sonra bir tıka 6 tl vermesinin ne önemi var. şu an bende 500 tık var tbm düşük ama tıklama çok. hem 5 10 siteyle saldırırsan türkçe sitelerle de kazanılyo.