Teşvikiye camisinde görüşmek üzere.

Bende bu kısmı anlamıyorum, adam ateistim diyor cenaze namazı kılınıyor, inanmıyorum diyor yine cenaze namazı, yakın beni diyor yine aynı yerdeyiz.

Adam profesör diye dünyalar dolusu kitap yazdı diye her dediği doğru mu olacak neyi tartışıyoruz.

Bu adam kadar bilgili bir forum üyesi var mı burada (sanmıyorum) ama adam bo.kunu yiyor sürekli islamiyete çatıyor. Şimdi bu adamın dedikleri hep doğru diye dışkımızın tadına da bakalım.