Hadi ama şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Celal Şengör'ü sizin için değersiz yapan onun laikliğe ve demokrasiye duyduğu saygıdan, ve haklı olarak cahil halkları küçümsemesinden dolayı. Siz de cahil olmayın o zaman be kardeşim? Alınıyorsanız cehaletinizden, ha bir de imanına toz kondurmayan ama her haltı yiyen bir kitle var ki, onlar da gereksiz bir fazlalık olarak görecektir onu.
Hocam Celal Şengör değerli bir hoca, Türkiye için fazla hatta ama şöyle de bir gerçek var. Kendisi tam bir postal yalayıcısıdır. Ayrıca alanı dışında herşeye yorum yapıyor.