Bende her zaman 10 kuruş olduğu için sürekli arayıştayım
admatic, taboola ve engageya dışında firma önerebilecek var mı?
Finans mı hocam.
Gen yıl ocak bitmeden düzelmişti. Şimdi düzelmedi. Bahara kadar düzelmez diyorsunuz da hocam. Nedenini de paylaşın bilelim. Bir yerde birşey mi okudunuz yada bir fikriniz mi var vs gibisinden