gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce izmirde birine attırmıştım.Tüm dosyaları silmiş.onunda geçtim bilgisayar çalışmadı.Bir daha olmasından korkuyorum.
Hocam formatı siz neden atmıyorsunuz ? Çok kolay yani yapmamanız gerektiren bir durum mu var ?