buraya eklenen videoları izledim de, eli öpülesi bilim insanıymış.

sadece Ateist olduğu için eleştiri maksadıyla video ekleyen üyelere ayrıca teşekkür ederim. sayenizde az biraz daha bilgi edinmiş olduk.

dinsizlik veya ateistlik kötü bir şey değil, seçmeden bilemezsiniz. inanmıyorsanız saygı duyun biraz.