Siz kavga etmenize bakin, hoca sifreyi cözmüs.
3-4 haftada bir spekülatif bir aciklama yapiyor, insanlar günlerce haftalarca bunu konusuyor.

Bir Allahin kulu da demiyor ki, henüz fikrim yok.
Bunlari söyleyen bilim adami ve ben bilim adami degilim, ben din adami da degilim.
Birakayim önce bir aciklamalar yapilsin, diger bilim adamlari fikrini aciklasin, din adamlari fikrini aciklasin.
Sonra bütün bu aciklamalari dinler, bilgi alir ve fikrimi belirlerim.

Bilmiyorum diyeni görmedim.
Herkes herseyi biliyor.
Herkes aciklamayi degil aciklamayi yapan kisiyi degerlendiriyor.
Yazik bize!