oncelikle cevaplar icin tesekkurler. sitenin icerigi genel degil aslinda. londra ve ingiltere ile sinirli tutuyorum haberleri ve bilgileri.

acikcasi suanki dusuncem zaten hic birsey yapmasam da belli bir hiti var ama dediginiz gibi adsense turkce siteler icin kazancli olmuyor. ayni mantikta ingilizce bir site acmayi dusunuyorum acikcasi. ama londra ile alakali benzer siteler olabilecegi icin rekabet icerisinden siyrilamam gibi.

en azindan subat sonuna kadar 1 tane sponsor reklam almayi dusunuyorum. bunun icin biraz pazarlama icerigi uretsem iyi olacak gibi. firmalara da kendim ulasacagimhaliyle. eger bu sekilde de geri donus alamazsam arasira guncelledigim bir site haline getirecegim ve yoluma bakacagim napalim..