Merhabalar, bir süredir "musterimemnuniyeti [nokta] com" alan adını takip ediyordum. Bugün boşa düştü ve kayıt ettim. Satmaktan ziyade kullanmayı düşünüyorum. Daha önce de bir firma kullanıyordu. Sizce nasıl? İyi bir izlenim veriyor mu? Teşekkürler.