Dili bu halk için ağır olmuş.
100% haklı.
Ama din ağırlıklı bir toplulukta bunu böyle dile getirirsen topa tutarlar seni.
Çok anlamsızca açıklama yapmış. Kendi ayağına sıkmış resmen.

Eksi yanı, insanları insan yapan şeylerden biri de duygularıdır.
Dedikleri doğru ama insanlar o anıları yaşamak, duygulanmak isterler her zaman.
Ölen aileleri anmak isterler. Bu yüzden mezarlar var.

Aşırı bilimsel yaklaşmış da niye bu konuya böyle yaklaşmış bilemedim.
Yedek parça muhabbetinde hak veriyorum. Bir sürü insan ölüp gidiyor, organların bağışlanması daha doğru bana göre de.

KABA ADAM