Çalışmaları, bilgisiyle takdir ettiğim bir bilim adamı kendileri lakin insanlar yani toplumun duyguları, değerleri, inançları ile söylediği doğru da olsa kaba konuşmayı kendine adet edinmiş sözünün ağırlığını bilmeyen birisi olarak görüyorum. Evet bu adama laf etmek için bir bilimsel çalışmam ya da toplumsal katkım bu adamın ki kadar büyük olmayabilir lakin bir yanlış karşısında bir insana bir insan olarak söz söyleyebilmekte en doğal hakkım.