Okumadan mı yorum yazıyorsunuz arkadaşlar. Açıkça tekrar yazacağım okuyun lütfen.

Bana göre Celal hoca kendisiyle çelişiyor ama tabii ki önceki yorumumda yazdım kendisinin düşüncesini bilmeliyim.

"İnsan" bilim dünyasına göre kütlesi olan maddedir. Celal hoca bu şekilde söylememiş olsa da söylediklerinden bunu çıkarabiliriz. Ben size "değer" nedir diye soruyorum siz Celal hoca değerlidir diyorsunuz.

Madem bu kadar değerli olduğunu düşünüyorsunuz o kısmı artık geçelim değer nedir kısmına gelelim. Nedir yani hem beni aşağılıyorsunuz hem adama toz kondurmuyorsunuz, benim iki lafımla adamın değeri mi kaybolacak! Yoksa gerçekten böyle mi düşünüyorsunuz? Pes...



YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada Celal hocanın konu hakkındaki düşüncelerine virgülüne kadar katıldığımı da eklemek istiyorum ayrıyetten.
Hangi düşüncesine? Düşüncesine katılıyorsun.

Belki de katıldığın bir paydaşlık yoktur. Neyse sizi çok yordum anlaşılan.
En iyisi konuyu felsefe bölümüne taşıyayım.

Ama iyi oldu akşam akşam içinizi döktünüz rahatladınız.