YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Celal Şengör'e değersiz demek bana göre saf cehalettir. Ülkemize kırk yılda bir zar zor gelen değerlerden biridir. Ama bizim ülkede bu tarz insanlara pek değer verilmediği için, şaşırmıyorum aldığı tepkilere.
Ustam konuyu neden çarpıtıyorsunuz ısrarla. Tırnak işareti içerisine almışım şahıslık bir durum yoktur. Hepimiz Celal'iz demek istemişim ki benim aklıma getiren de kendisidir kızacak isen ona kızmalısın. Annene hakaret etmiş senin düşüncene göre ben eğer senin gibi kişisele çekseydim şimdi ne küfür ederdim tabii ki olayları kişiselleştirmek benim huyum değildir yapmam.