Haklıysa biz neden her gün bir oraya bir buraya koşturuyoruz?
Uzun uzun anlatmaktansa yaşayan bir ölüyüz diyeyim. Yaşayan ne o halde? Değer nedir? değerli olan nedir?
Orada bir şey yok neden gideyim diyor peki bizim gittiğimiz yerlerde ne var. Zaten toprağın üstünde yürüyoruz. Diyor ki topraktan başka ne var.
Toprağı aşağılamış olmuyor mu halbuki biz topraktan geldik ve yaşamımızı topraktan çıkanlar sayesinde sürdürüyoruz. Neden toprağı aşağılamasına izin veriyorsunuz?