Kaba dille söylediği için söylenenlere herkes itiraz ediyor fakat haklılık payı olduğu gerçeğini değiştirmez. Bağış yapılan her organ , her hücre ile başka bir insanın hayatını kurtarabilirsiniz.
Mezara gitme olayı da zaten sembolik ve duygusal bir harekettir. Bu sözlere bu kadar tepki doğmasını anlamsız buluyorum.
Benim tepkim yoktur adam akıllı inkar etmem mümkün değil.