Kaba dille söylediği için söylenenlere herkes itiraz ediyor fakat haklılık payı olduğu gerçeğini değiştirmez. Bağış yapılan her organ , her hücre ile başka bir insanın hayatını kurtarabilirsiniz.
Mezara gitme olayı da zaten sembolik ve duygusal bir harekettir. Bu sözlere bu kadar tepki doğmasını anlamsız buluyorum.