adsense acısından bir sıkıntı olaçağını düşünmüyorum ama site kulanıcılarının gözüne batar
Site kullanıcıları neden rahatsız olsun ki hocam, alt alta iki dilde içerik var, türkçe ve ingilizce. Türkçe bilgilerin alt kısmında ingilizce bilgi metni bulunması okuyucu açısından ne gibi bir sorun olur ki?