Sawa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sorgusuz sualsiz, şube merkezden talimat geldi uymak zorundayız diyip kapatıyor hesapları.

Ufak tüm firmaların hesapları kapatıldı sadece daşşaklı denebilecek büyük birkaç firmanın hesabı kaldı.
Ustad bari sansurleyip yazsaysiniz . Bizim hesapda simdilik bir sorun yok umarimda olmaz. Bizim odemeler yurtdisinda geliyordu zaten TR den degil.