Evet sorgusuz sualsiz, şube merkezden talimat geldi uymak zorundayız diyip kapatıyor hesapları.
Ufak tüm firmaların hesapları kapatıldı sadece daşşaklı denebilecek büyük birkaç firmanın hesabı kaldı.
Ustad bari sansurleyip yazsaysiniz

. Bizim hesapda simdilik bir sorun yok umarimda olmaz. Bizim odemeler yurtdisinda geliyordu zaten TR den degil.