bu ne saçmalıkmış ya, daha evvelden açılan şirketlerin hesabı nasıl kapanıyor. Sorgusuz sualsiz mi oluyor bu iş? Anlamadım. sorun devam ediyor mu orda daha?
Evet sorgusuz sualsiz, şube merkezden talimat geldi uymak zorundayız diyip kapatıyor hesapları.
Ufak tüm firmaların hesapları kapatıldı sadece daşşaklı denebilecek büyük birkaç firmanın hesabı kaldı.