Karşı telif göndereli 1.5 ay oldu bi videoya.. Hala hareket ses seda yok. Ne yapacağımı hala bilmiyorum. Partner başvurusunda buluniyim dedim ama kimse de kabul etmiyor. Bi wediacorp kaldı başvurmadığım.. Onlarla da zaten aynı kanal üzerinden daha önce çalıştık. Proje dosyalarımı dahi gönderdim ama ne contend id desteği sağladılar, ne kanalımı doğruladılar. (2 sene önce abone şartı yoktu doğrulama için) Daha sonra bitmiş kendi kendine sözleşme. Çıkmışlar kanalımdan..
Ben bir çok partneri tanırım. Buzzmyvideos partnerinde hem kanallarım vardı bağlı olan, hem de bizzat ziyaret edip görüşmüşlüğüm var. Şu acı gerçeği bazılarımız bilmiyor ya da kabul etmek istemiyor : "Partner siizinle ilgileniyormuş gibi gösterir kendini, çünkü siz onlara para kazandırıyorsunuz. Onlar sizi düşünmezler, ceplerine girecek parayı düşünür."
Bu yüzden bana göre partner olayı boş iş. Size bir artısı olmayacaktır. Benim bir kaç tane kanalım var. Hiç birini partnere bağlamayı düşünmüyorum. Kesinlikle adsense'te kalıcam.