Merhaba arkadaşlar,

CWP kurulumunu yaptım İP'lerimi tanımladım ancak bir türlü açmıyor siteleri bu ipler üzerinden maske vs. gibi ayarlar tamam.

Bu konuda bilgili arkadaşlar bana yardımcı olabilirlermi ?