Bir yerden başlanılması gerekti. Üzerinde durulup devamlı geliştirilirse sonraki yıllarda kendi uydumuz üzerinden özgün harita yapımı da olur. Arkadaşlar ondan bundan şundan çekilme, özgün değil gibi yorumlar elbet olacaktır. insanlar bir şeyler öğrenirken belli veriler üzerinde uygulamalar yaparak temelini oluşturur. Nasıl php eğitimlerinde hazır şablonlar üzerinden düzenlemeler vs yapıp kavramalar yapılıyorsa bu gibi şeylerde de bunlar olağan olacaktır. Sıfırdan bir şey yapmak için belli bir birikim ve tecrübe olması lazım. Bu da hali hazırda olan kaynakları inceleyip çözerek onlardan faydalanılarak olur.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi