hocam aslında daha güzel yolu vardı😂 şimdi arıyosun bankayı kartım kayıp diyon sana yeni kart yolluyorlar o eski kartın bilgileri iptal olduğu için zaten eski abonelikler falan hiç bir şekil karttan çekim yapamaz ayrıca kart bilgilerin yenilenmiş olur 😊 genelde 2 yılda bir yaptığım şeydir 😂 çünkü o kadar çok yere kaydediyoruz ki bazen nereye kaydettiğimizi dahi unutuyoz 😊 en temiz şekilde böyle kurtulur böylece kart bilgilerin kimde hangi firmada varsa kesin kullanılamaz olacaktır