Gizli bir sorun olabilir
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Gizli bir soru & sorun yoktu aslında. Evde köpek beslemeye dair aklıma gelen tüm soruları yönelttim arkadaşa.
Maması , ortamı , dışarıda ve içerideki etkenler , komşuların tutumu , yasal haklarım , ortalama bir gider sıkalası , ayırmam gereken vakit , vb gibi sorular.