iyibirhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;
Apartmanda oturupda köpek besleyen arkadaşlar var mı aramızda ?

Hayırlı günler dilerim.
Ben varım ben 10 sene oldu