Hocam sizinkinde durum normal. Ama şöyle düşünün bir aracınız var tırnaklarınızla kazıya kazıya almışsınız önem gösteriyorsunuz temizliyorsunuz ediyorsunuz. Birgün hiç alakası olmayan biri, telefonla konuştuğu için ya da dikkatsizce kurala uymayan bir hareket yaptığı için size vuruyor. hem gözünüzde değerli olanı yıpratıyor hem zamanınızı çalıyor. valla benim hakkım varsa ben her seferinde başvururum aklımda olsun. ama sizin durumunuz nasıldı tam olarak bilmiyorum mesajınızı görünce yorumumu eklemek istedim.
Adı ustunde kaza. Adam sonucta isteyerek yapmadi. Evet arac hasir kayip bedelini aldım ama sigortadan aldım.
6-7 gün aracsiz kaldin diye karsi tarafin sahsina dava açmak bence adilik, haysiyetsizlik en hafif tabirle. Günlük hayatta bunlar var. Millet birbirini yolmanın peşinde
Devletin buna müsade etmemesi lazım.