CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam.
Teşekkürler hocam

chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin usta. geçmiş olsun.
Teşekkür ederim

refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 ay süren sorundan sonra yerini blefarrit(kiprik dibi intihabina) çevirdi. şuan doktorum sıcak kompless yapmamı önerdi.. O kadar lanet bişey ki akşamları lamba ve araç farları adamı maf ediyor. çeken bilir..
Güneş ışığı mahvediyor beni fotofobi var. Aynı şekilde ışıklı olan herşey. Ampül, far...

SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam
Teşekkürler
videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne zor hastalıkmış bu böyle geçmiş olsun
Gerçekten zor ama daha zorları var: Buna şükür
Teşekkürler.