Selamlar

Uzun bir aradan sonra monitörü değiştirme kararı aldım. Min 27 inc olmak koşuluyla tavsiye edeceğiniz monitör var mı? IPS ekran daha güzel görünüyor. Bir de 4k -2k meselesi var. 4k alsak ciddi bir fark hisseder miyiz?

edit: bütçe 2-3 bin tl. şuan laptopa bağlayıp kullanıyorum ama en kısa zamanda yeni kasa toplayacağım. oyun fazla oynamıyorum