Merhaba arkadaşlar bende 50den fazla araca sahip bir rent a car firmasının vekilliğini yapıyorum. Bir de o firma sayesinde çevrelerinden bu tarz dosyalar geliyor. İnsanlar artık hem değer kaybı olsun hem kazanç kaybı olsun farkındalar. Mesela şirketin bi aracı karşı tarafın kusurlu olduğu bir kazaya karıştığında aracın tamir süresini gösteren servis giriş - çıkış formlarını da takibe ekleyerek tamir sürecindeki günlük kiralama bedelinin tahsilini istiyor şirket benden. Ayrıca geçenlerde bir taksici geldi günlük 300-400 tl arası fatura kesiyormuş onda da günlüğü 350 tl x 6 gün tamir süresi olarak takip başlattık karşı taraf itiraz etti itirazın iptali davasında bilirkişi raporu bizim lehimize olarak geldi çünkü dediğim üzere mahrum kaldığı günlük olarak kazancını ispat edebilir bir durumdaydık. Lafın kısası maalesef bu ödeme emrindeki rakamı ödemek durumundasınız burada avukat işini yapıyor. Eğer itiraz edersneiz ve itirazın iptaline giderse durum haksız çıktığınızda %20 icra inkar tazminatı ile dava avukat karşı vekalet ücreti de eklenecektir.
Mesajı yazdıktan sonra gördüm siz ödeyerek iyi yapmışsınuz. Mesajım dursun en azından diğer gelen arkdaşlara bilgilendirme olur. Geçmiş olsun.