Merhaba arkadaşlar 3 ay önce bir arkadaştan 14bin aboneli bir kanal aldım. Kanal bottur hepsi. videolar 150-200 izleniyor. 4000 saati tamamlamıştır. Fakat para kazanma için başvurulmamıştır dahada. Sizce ne kadara satılır acaba?
Veya satmak yerine kanalı kullanıp değerlendirmeli miyim?